środa, 16 stycznia 2008

Chcę zapomnieć..

Chcę zapomnieć o Tobie..
Odnalazłam swoje szczęście
I jestem szczęśliwa..
Ale noszę ten ból w sercu
Ból po uczuciu do Ciebie..
Nauczyłam się na nowo żyć..
Nauczyłam się kochać..
Zraniłeś mnie i to tak jak nikt mnie jeszcze nie zranił..
Zabrałeś mi moją wiarę w siebie i siłę..
że mój ból, moje cierpienie
Przenoszę na innych..
Czyli ranię..
Proszę pozwól mi zapomnieć o sobie
O tym, że byłeś, o tym, że istniejesz..
Moje uczucie do Ciebie umarło
Ty je zabiłeś..
Dla mnie nie istniejesz..
Dla mnie umarłeś..

1 komentarz:

Alicja pisze...

Czesc.
Nazywam sie Alicja(16) i zobaczylam twoje wiersze. Bardzo mi sie podobaja i tak samo sie czuje jak ty bo jak czytam te wiersze to mowia one o moich uczuciach tak jak o twoich.
Tez lubie pisac wiersze i mysle ze tez kiedys ich dam na internet bo one moga naprawde komus pomoc.
Pisz dalej :D